blog arădean de cultură generală

Cum e mai sănătos să mănânci merele: cu sau fără coajă ?

Cele mai multe coji de fructe şi legume sunt foarte bogate în vitamine, iar când le arunci nu te mai bucuri de beneficiile lor. Coaja merelor conţine aproape jumătate din totalul de fibre pe care le are acest fruct şi o treime dintre nutrienţi

apples-490474-960-720

Un studiu citat de worldhealthinfo.net arată că antioxidanţii din coaja merelor pot îmbunătăţi memoria.

De obicei, fructele şi legumele pe care le găsim în supermarketuri au etichete ce conţin nişte coduri. Extrem de importante pentru sănătatea noastră, dar despre care nu cunoaştem mai nimic…

Astfel, orice număr care începe cu cifra 9 înseamnă că produsul etichetat astfel este organic. Mai precis, solul utilizat pentru cultivarea şi creşterea produsului respectiv nu conţine deloc pesticide, îngrăşăminte, chimicale şi antibiotice. Alimentele ecologice nu numai că au un gust mai bun ci, potrivit dovezilor ştiinţifice, sunt şi mult mai sănătoase

sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s