blog arădean de cultură generală

Cum să dai burta jos …

Cum să dai burta jos. Zece minute – atât trebuie să faci sport zilnic pentru a avea un abdomen plat. Promisiunea vine din partea specialiştii în fitness, care au oferit o serie de exerciţii fizice cu ajutorul căreia putem arde grăsimea abdominală.

fitness111-publimedia

Cum să dai burta jos. Zece minute de exerciţii fizice pe zi sunt suficiente pentru a avea un abdomen plat în câteva săptămâni, susţin specialiştii în fitness. Gimnastica şi fitness-ul par să fie cele mai la îndemână exerciţii fizice pentru a arde grăsimea din jurul abdomenului.

Experţii au realizat un top cinci exerciţii fizice care te vor ajuta să ai un abdomen plat:

● Cu picioarele depărtate şi ţinând braţele în cruce, corpul trebuie menţinut în poziţie verticala. Bustul se apleacă în faţă până când devine paralel cu solul, iar braţele sunt menţinute în aceeaşi poziţie de la început. Este obligatoriu ca picioarele sa fie bine întinse, iar spatele să rămână perfect drept. Ulterior, se vor executa răsuciri rapide ale trunchiului, atât spre dreapta şi spre stânga. La fiecare răsucire, se expiră profund. Acest exerciţiu se repetă de 10 ori.

● Mingile pentru Pilates reprezintă un aliat pentru a obţine un abdomen de invidiat în doar câteva săptămâni. Specialiştii recomandă să facem exerciţii cu ajutorul acestei mingi de cel puţin trei ori pe săptămână, dacă vrem să obţinem rezultate vizibile într-un timp relativ scurt. Un exerciţiu cu mingea de pilates presupune să stai cu spatele pe podea, cu mâinile deasupra capului, ţinând mingea şi cu picioarele întinse. Încearcă apoi să atingi cu mingea vârful picioarelor care trebuie ridicate simultan cu braţele. Revino în cele din urmă la poziţia iniţială. Acest exerciţiu se repetă de cel puţin 10 – 12 ori.

● Şezând pe spate, cu braţele în cruce şi dosul palmelor întinse pe sol, picioarele perfect drepte şi lipite se ridică până la verticală. Păstrând aceeaşi poziţie, se va reveni cu picioarele la orizontală, expirând. Se inspiră apoi timp de câteva secunde şi se ridică din nou picioarele la verticală. Acest exerciţiu se repetă de 15 ori.

● Cel de-al patrulea exerciţiu presupune sprijinirea laterală a corpului într-un singur braţ, ţinând în acelaşi timp cealaltă mâna în şold. Corpul menţinut în poziţie dreaptă se coboară uşor până când soldul atinge solul. În timpul acestei mişcări se expiră profund. Ulterior, se va reveni la poziţia de început. Acest exerciţiu se repetă de 20 de ori.

● Culcat pe spate, ţinând braţele întinse pe lângă corp, ridici genunchii păstrându-ţi echilibrul. Apoi, revii uşor la poziţia iniţială, inspirând profund. Acest exerciţiu se repetă de 10 ori.

O altă variantă de a scăpa de inestetica burtă presupune urmărirea tutorialelor de pe YouTube şi realizarea exerciţiilor prezentate în clipuri în acelaşi timp cu instructorul. Un astfel de exemplu îl reprezintă clipul de mai jos

sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s