blog arădean de cultură generală

Topul motivelor pentru care nu slăbeşti în talie

Eşti la cură dar nu ai reuşit să te dezobişnuieşti de gustarea de noapte, faci exerciţiile fizice nepotrivite, nu poţi renunţa la zahăr, sare sau alcool. Toate aceste mici detalii reprezintă motivele pentru care nu poţi să scapi de grăsimea acumulată în jurul burţii.

cura-de-slabire-si-dieta

Diete peste diete, tratamente corporale costisitoare şi antrenamente istovitoare. Cu toate astea nu ai reuşit să scapi de kilogramele în plus şi nici să ai talia mult dorită. Experţii în nutriţie spun că că există o serie de motive pentru care acul cântarului şi nici centimetrul nu arată mai puţin decât în mod normal.

Ţii dietă, dar nu ai putut renunţa la gustarea de noapte. Medicii spun că momentul zilei influenţează metabolismul. Astfel, în prima parte a zilei arderile sunt destul de intense, iar odată cu lăsarea serii acesta devine lent. Dacă tot nu poţi renunţa la gustările dulci, mănâncă-le în prima parte a zilei. Riscul să nu îţi influenţeze prea mult rezultatul dietei urmate este mult mai scăzut decât dacă ai mânca după ora 17. Ultima masă a zilei trebuie luată cu cel puţin patru ore înainte de a ne culca. Întotdeauna seara se va opta pentru un preparat cât mai sărac în calorii, precum un borcănel de iaurt, peşte făcut la cuptor sau pe grătar sau legume uşor înăbuşite.

Faci exerciţiile greşite. Atunci când vrei să slăbeşti cu ajutorul sportului nu este suficient să faci sport. Trebui să ai un program foarte bine stabilit din acest punct de vedere. Atunci când vrei să îţi lucrezi abdomenul este recomandat să ai un program de sport ce solicită muşchii abdominali şi stimulează grăsimea acumulată la nivelul burţii.

Nu ai renunţat complet la zahăr. Prăjiturile, ciocolata, cafeaua sau ceaiul îndulcit cu zahăr nu au ce să caute în meniul tău zilnic atunci când vrei să scapi de kilogramele în plus. Elimină toate sursele de zahăr, indiferent din ce categorie alimentara fac parte şi vei observa imediat diferenţa în măsurarea taliei.

Mănânci prea sărat. Zahărul nu este singurul inamic al kilogramelor în plus şi a grăsimii acumulate în jurul burţii. Sarea joacă şi ea un rol destul de important în acest sens. Acest ingredient responsabil cu gustul mâncării predispune la deformarea siluetei, în special a abdomenului, deoarece duce la acumularea grăsimii din jurul burţii. În plus, apare balonarea şi retenţia de apă. Pentru a preveni aceste lucruri reduce semnificativ cantitatea de sare din meniul zilnic. Medicii recomandă ca în fiecare zi să nu depăşi mai mult de cinci grame de sare. În realitatea, o persoană mănâncă chiar şi de patru ori mai multă sare pe zi.

Bei alcool. După program ieşi cu prietenii la o bere sau seara înainte de a dormi bei un pahar de vin pe motiv că îţi face bine la inimă. Atenţie! Alcoolul conţine 7 kilocalorii la gram. Enorm.

 

sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s