blog arădean de cultură generală

Cum să ai un abdomen perfect

Ca să te ajutăm să fii cu un pas mai aproape de abdomenul pe care ţi-l doreşti, îţi vom spune câteva dintre cele mai comune mituri legate de muşchii perfect sculptaţi pe care îi admiri de câte ori îi vezi.

abs

Puţine lucruri sunt mai greu de obţinut pentru un tip obişnuit decât celebrele „ six-pack”. Şi de data asta nu ne referim la baxul de bere pe care îl poţi găsi la orice supermarket, ci la secţiunea mediană a corpului, pentru care mulţi bărbaţi pierd zilnic ore bune în sala de sport. Doar că sunt şi o mulţime de mituri pe această temă şi noi te vom ajuta să le identifici pe câteva dintre ele.

Dacă faci abdomene zilnic, vei ajunge să ai „pacheţele”

Genul acesta de exerciţii îţi vor întări, cu siguranţă, zona mediană a corpului, dar nu vor fi niciodată suficiente, mai ales dacă urmele berii băute des cu prietenii s-au transformat într-o burtă greu de ignorat. Înainte să faci abdomene ca bezmeticul în fiecare zi, începe cu o dietă echilibrată, care te va scăpa de o parte din kilogramele în plus. Ai grijă doar că grăsimea de pe abdomen este ultima care dispare, aşa că răbdarea este cuvântul cheie.

Dacă munceşti suficient de mult, vei avea abdomenul precum al unui model

Sunt şanse bune ca acest lucru să nu se întâmple, chiar dacă pentru asta ţi-ai da şi sufletul la sală. Motivul este unul foarte simplu: genetica joacă un rol esenţial în povestea asta. Aşa că relaxează-te, fă sport şi du o viaţă sănătoasă şi dacă nu vei avea vreodată abdomen perfect, asta nu înseamnă că nu ai alte calităţi pe care femeile le apreciază la fel de tare.

Poţi reduce doar grăsimea de pe abdomen

Burta este ultima pe care o dai jos atunci când slăbeşti. După cum ţi-am spus deja, nu există nicio modalitate de a slăbi doar în jurul abdomenului, de aceea trebuie să îţi alegi cu atenţie dieta pe care o ţii. Nu are rost să te înfometezi pentru a da jos câteva kilograme, pe care le vei pune la loc rapid. Nici măcar în numele abdomenului perfect.

Ai nevoie de echipament sportiv specific

Da, genul acela pentru care vezi reclame la televizor. Dar, deşi ne repetăm, pentru a avea un abdomen plat este mai eficient să ai o alimentaţie echilibrată, să faci exerciţii cardio şi să ridici greutăţi, pentru că esenţial este să pierzi întâi grăsimea din zona mediană, apoi să defineşti musculatura. Apoi orice exerciţii destinate abdomenului vor fi la fel de eficiente, nu trebuie să arunci o poală de bani pe aparatură inutilă.

Nu ai nevoie de sport, dacă ai o alimentaţie corectă

Dieta şi sportul sunt efectiv inseparabile, atunci când vine vorba despre rezultate vizibile. Dacă mănânci corect, vei avea doar un corp armonios construit, nu şi musculatură definită. Sportul are o serie de beneficii pe care nu le poţi ignora: îţi creşte masa musculară, vei avea inima mult mai sănătoasă şi ţi se va accelera metabolismul. În plus, exerciţiile regulate pentru zona abdominală te vor ajuta să-ţi îmbunătăţeşti performanţele în toate activităţile fizice pe care le faci.

sursa

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s