blog arădean de cultură generală

Cinci alimente pe care le evitai, dar care îţi dau burta jos

Dacă vrei să dai burta jos, nu este suficient să ţii o dietă la modă, să te înfometezi şi să faci uz de toate aparatele din sala de fitness. Există câteva alimente care te vor ajuta să îţi menţii masa musculară şi să scapi de grăsime, dar pe care le evitai până acum.

burta-semn-de-tensiune-mare-crop-644x416

Cotlet de porc
pork-chop

Te-ai fi gândit că celebrul cotlet de porc nu va face decât să îţi adune multă grăsime pe burtă. În realitate însă, carnea de porc este foarte sănătoasă, asta dacă nu o mănânci în variantă grasă, cu sosuri şi în cantităţi mari. Cercetătorii au descoperit că 170 de grame de carne de porc în fiecare zi te vor ajuta să nu îţi pierzi masa musculară în timpul unei diete, deci să îţi menţii un abdomen bine împachetat. În plus, acest tip de aliment are de 5 ori mai mult seleniu, ceea ce reduce riscul de cancer de prostată.

Oua

eggs

Ouăle sunt preferatele nutriţioniştilor când vine vorba de aportul de proteine. Asta pentru că, spun cercetătorii, o zi care începe cu proteine din ou va fi mult mai productivă, în sensul că foamea nu va apărea atât de curând după prima masă. Ouăle conţin un echilibru perfect de aminoacizi, ceea ce va ajuta în producerea masei musculare. Încearcă să mănânci un ou pe zi, asta dacă nu ai probleme cu colesterolul.

Iaurt

Yogurt

Dacă eşti genul care îşi ia calciul din iaurt mai mult decât din alte surse, atunci vei da garantat burta jos consumându-l – cel puţin aşa spun cei de la International Journal of Obesity. Bacteria probiotică din iaurt îţi va ajuta digestia. Încearcă totuşi iaurtul fără grăsimi.

Ice-Coffee

ice-coffee

Ice-Coffee: Cafea are, pe lângă efectul de a te energiza, şi calitatea de a-ţi tăia pofta de mâncare şi a-ţi oferi mulţi anti-oxidanţi. Practic, metabolismul tău va funcţiona mai bine dacă bei cafea, pentru că bătăile inimii şi respiraţia vor fi accelerate, astfel că posibilitatea să slăbeşti creşte. Desigur, nu trebuie să bei nici prea multă cafea într-o zi: poţi începe ziua cu un esspreso, iar mai târziu să bei un ice-coffee.

Somonul

salmon

Ştiai despre somon că este unul dintre cei mai graşi peşti, însă tocmai el te va ajuta ca tu să nu ajungi unul dintre cei mai graşi din gaşca ta. Datorită faptului că are Omega-3, arderea grăsimilor se va face mai rapid. În plus, spune un grup de cercetători australieni, fructele de mare şi peştele ajută digestia şi absorbţia de proteine. Încearcă să mănânci somon de două ori pe săptămână.

sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s