blog arădean de cultură generală

Top 10 alimente hidratante

Daca nu reusesti sa bei cei doi litri de apa pe zi, nu-ti face probleme. Organismul nostru isi ia apa si din alimente. Vezi care sunt cele mai hidratante mai jos.

646x404

1. Castravetii proaspeti

01.Intretinere_cu_castravete
Sunt formati din peste 90% apa, iar asta ii face perfecti pentru fiecare zi. Contin fibre si vitamina C si reduc umflaturile – tocmai de asta se mai folosesc pentru ochi si pentru arsurile solare. Incearca sa ii incluzi in meniul zilnic si vei vedea schimbari.

2. Salata mix

02.salata
Verdeturile pe care le gasesti in magazine pentru salate contin, pe langa vitamine, si multa apa – procentul este de 94% mai exact. Tocmai de aceea sunt excelente pentru slabire – confera satietate si te ajuta sa slabesti mai usor.

3. Sosul de rosii

03.Sos de rosii rapid 2
Contine apa intr-un procent de 90%, are foarte putine calorii si 0% grasimi. Este de preferat atunci cand simti nevoia sa mananci un sos, in loc de maioneza sau alte sosuri cremoase, pline de calorii.

4. Vinetele

04.vinete
Au toate calitatile unui aliment pentru slabit: sunt pline de fibre si de apa si au foarte putine calorii. Incearca doar sa eviti retetele in care trebuie prajite.

5. Zucchini

05.zucchini1
Cu un procent de 95% apa, Zucchini este unul din cele mai hidratante alimente pe care le poti manca. In plus, are potasiu si vitamine (A si C).

6. Pepenele rosu

06.pepene-rosu
Combinatia de sare, minerale si zaharuri naturale din fructe este mai hidratanta chiar si decat apa. Iar pepenele rosu este pe locul 1, datorita continutului de 92% apa, calciu, magneziu, potasiu si sodiu.

7. Ardeii

07.ardei-gras
Ardeii colorati au 92% apa si, in acelasi timp, sunt o sursa bogata de cei mai buni nutrienti pentru organism, cum ar fi vitamina C, tiamina, vitamina B6, betacaroten si acid folic.

8. Perele

08.pears
Pe langa gustul dulce si racoritor, perele contin multe fibre solubile (care te mentin satul cateva ore) si multa apa. Tot ce ai nevoie sa te mentii in forma maxima.

9. Ananasul

09.ananas
Un fruct-minune, plin de proprietati anti-inflamatoare. Nu doar ca este hidratant, dar te protejeaza impotriva a numeroase probleme de sanatate. Mananca-l cu incredere.

10. Morcovii

10.morcovi
Contin 87% apa si mai mult beta-caroten (antioxidant) decat orice alt fruct sau leguma.

sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s