blog arădean de cultură generală

Istoria Aradului in imagini: Partea XIV: Fosta Primarie a Aradului, B-dul Revolutiei Nr. 16 (demolata)

Primaria Aradului (demolata) - tablou 1834

Primaria Aradului (demolata) – tablou 1834

Primaria Aradului (demolata) - 1870

Primaria Aradului (demolata) – 1870

Primaria Aradului (demolata)

Primaria Aradului (demolata)

Cladirea cu turnul demolat

Cladirea cu turnul demolat

Cladirea construita pe locul fostei primarii, B-dul Revolutiei 18

Cladirea construita pe locul fostei primarii, B-dul Revolutiei 16

 

3 responses

  1. Cristian S. Ilea

    In perioada 1992-1996 am fost Viceprimar al orasului, iar deoarece cladirea care adaposteste azi Banca Tiriac era intr-o stare avansata de degradare existand pericolul autodemolarii, am propus concesionarea ei catre Banca turco-romana care erau in cautare de sediu. Ei s-au angajat sa o refaca din temelii pastrand fatada in forma si aspectul ei anterior. Despre aceasta cladire am primit informatia cum ca ar fi fost Primaria veche a orasului, dar ca a mai avut si un turn demolat. Informatia nu este verificata. Am vazut si eu tabloul cu actuala piata la muzeu si nu mi s-a parut ca aceasta este cladirea pe care om cautam. Parea mea este ca mai repede seamana cladirea alaturata cu magazinul La Paloma, desigur cu modificari. Mai multe nu stiu.
    Cu stima
    Cristian S. Ilea

    14 February 2013 at 9:18 AM

    • Multumesc pentru informatii, am sa mai verific si daca se confirma am sa postez o poza si pe harta

      14 February 2013 at 7:12 PM

  2. Am gasit recent o fotografie care m-a ajutat sa gasesc locatia exacta a fostei primarii a orasului Arad, adresa exacta este Bulevardul Revolutiei Nr. 16, in prezent intr-o parte a cladirii noi construite este un punct de lucru al ING Bank

    13 March 2013 at 9:03 PM

Leave a Reply

